بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

svat4

دانلود بازی

امروز براتون بازی مورد علاقه خودم رو می گذارم. این بازی یکی از بهترین بازیهای اکشن جنگی می باشد که واقعاً طرافداران زیادی نیز دارد. لینک این بازی توسط یکی از دوستان به اسم آقا سهیل از سایت آی آر تیک پیدا شده و من به شما توصیه می کنم که حتماً این بازی رو امتحان کنید. به خصوص بازی اینترنتی و آنلاین. اما در مورد بازی: این بازی بسیار جالب نیروهای ویژه اس دابلیو ای تی می باشد که با اسلحه ها و تاکتیک های گوناگون می توانید ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. از جمله ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بالا، تاکتیک های کاملاً واقعی و مسابقات جهانی و کلن های حرفه ای آن اشاره کرد. این بازی را که نسخه طلایی آن می باشد شامل دونسخه ادغام شده 4 و استچکاو می باشد. زمین های زیاد و همچنین سلاح های متنوع این بازی از دیگر خصوصیات این بازی می باشد. در کل من پیشنهاد می کنم حتماً دانلودش کنید تا از دست نرفته.

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد