بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!


Frontlines: Fuel of War

 

در آینده ای نزدیک تنها یک منطقه بر روی زمین باقی می ماند که دارای ذخایر نفت می باشد و این آغازیست برای شروع جنگی عظیم. این منطقه جایی نیست جز روسیه. کشوری که در داستان بازی های بسیاری حضور داشته و خواهد داشت. اینبار روسیه و چین متحد شده اند تا به اهداف سیاسی خود برسند ولی آمریکا و دولت های غربی نیز بیکار نشسته و با برنامه ای دقیق ، قصد دارند حمله ای بزرگ ترتیب دهند. این داستان مربوط به سال 2024 میلادیست. در این سال دولت های نام برده شده برای رسیدن به نفت ، جنگ جهانی سوم را آغاز می کنند. بازی در سه کشور تاجیکستان ، قزاقستان و روسیه جریان دارد. داستان بازی به موضوعی پرداخته که بارها آن را از رسانه های مختلف دیده و خوانده ایم. معرفی این داستان به مخاطب از طریق نمایش cutscene های(میان پرده) از پیش رندر شده ای می باشد که برای ساخت آن ها از همان Engine ، مدل ها و دیگر اجزای بازی استفاده شده. روایت این داستان نیز بر عهده ی خبرنگاریست که نقش اصلی بازی هم می باشد.
تاکنون هیچ کدام از بازی های Battlefield بخش یک نفره و داستانی خوبی نداشته اند. می توان گفت استودیوی Kaos احساس مسئولیتی نسبت به این موضوع داشته و برخود دیده اند که این کار را اجرایی کنند. می توان گفت در این کار نسبتا موفق بوده اند و بخش یک نفره ی بازی Frontlines Fuel of War از کیفیت مناسبی برخوردار است. در کل این بخش از هفت قسمت اصلی تشکیل شده که هر یک در منطقه ی متفاوتی جریان دارد. هرکدام از این هفت قسمت شامل چندین ماموریت می باشد. تخریب تجهیزات و بدست گرفتن کنترل مناطق دشمن ، این ماموریت ها را تشکیل می دهند. اکثر کارهایی که باید انجام دهید تکراری و خسته کننده هستند. با این حال وجود نقشه های بسیار بزرگ و آزادی عملی که برای انجام این ماموریت ها وجود دارد ، اندکی از این خستگی می کاهد. هنگامی که وارد مرحله ای از بازی می شوید چندین ماموریت بر روی نقشه نمایش داده می شوند که برای انجامشان مجبور به رعایت ترتیب خاصی نیستید و به دلخواه می توانید به هر یک رسیدگی کنید. مانند بازی Battlefield یا Quake Wars می توانید از وسایل نقلیه مختلفی که در محیط وجود دارند استفاده کنید و استراتژی خاص خودتان را برای طی کردن مراحل به کار گیرید. تنها ایرادی که می توان به بخش تک نفره گرفت ، کوتاهی مدت زمان به پایان رساندن آن می باشد. البته بازی های موفق جدید دیگری مانند Call of Duty 4 نیز همین ایراد را به همراه داشته اند و به نظر می رسد سازندگان مانند گذشته دیگر درصد بیشتری از وقت خود را در ساخت بازی های اول شخص صرف بخش یک نفره ی آن نمی کنند.
در بخش چند نفره ، 64 نفر همزمان می توانند در نقشه های بسیار وسیع به بازی بپردازند که در نوع خود جالب است. این نقشه ها به اندازه ای وسعت دارند که هر یک از چندین بخش تشکیل شده اند و برای جابجایی میان این بخش ها باید مسافتی نسبتا طولانی را طی کنید. حتی با وجود این تعداد بالا از بازیکننده ها در بخش چند نفره ، باز هم نقشه ها شلوغ به نظر نمی رسند! در این نقشه ها تعداد زیادی ابزارهای جنگی و وسایل نقلیه از جمله هواپیما ، تانک ، هلیکوپتر و جیپ های جنگی وجود دارد و در کل بخش چند نفره ی بازی تجربه ی خوبی برای بازی کننده ها به همراه دارد.
تعداد بازی هایی که از Unreal Engine 3 استفاده می کنند بیشمار است. Frontlines نیز با استفاده از این Engine قدرتمند جلوه های بصری خوبی را خلق کرده. محیط بازی وسعت بسیاری دارد و جزئیات بکار رفته در طراحی نقشه ها نیز فوق العاده است. یکی از مشکلاتی که نسبت به دیگر بازی ها با شدت بالایی به چشم می آید ، وجود چهره های تکراری در داخل بازی و میان پرده های آن است. در لحظات بسیاری ، قدرت بالای تخریب پذیری انواع تجهیزات و اجزای محیط نمایان می شود. در کل با طراحی واقع گرایانه محیط گرافیک Frontlines قابل قبول است.
اگر از طرفداران سبک و شیوه ی خاص بازی Battlefield هستید ، Frontlines نیز تجربه ی خوبی برای شما خواهد بود.

جداقل سخت افزار مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2 / Windows Vista
Processor: 2.8 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent
RAM: 512 MB (1GB Windows Vista)
Hard Drive: 15 GB of uncompressed free hard drive space
Video Card: NVidia GeForce 7300 or ATI RAdeon X850 or equivalent
Drive: DVD-ROM 

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد