بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی رزمی



Samurai Deeper Kyo - GBA Rom + Emulator
 دانلود بازی » بازی های کم حجم
 
Samurai Deeper Kyo - GBA Rom + Emulator

این بازی زیبارو که مخصوص GBA می باشد به همراه نرم افزار اجراکننده ی آن دانلود کنید و لذت ببرید.

حجم: 9 مگابایت
Samurai Deeper Kyo - GBA Rom + Emulator
 
نظرات 2 + ارسال نظر
mehdy_diddy چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .

www.ontike.com

mehdy_diddy چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.ontike.com

rasty yadam raft begam ke age dost dari to forume site man kar koni kheili khoshal misham id man : mehdy_diddy

age khasty adam kon behet be gam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد