بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

fifa street

منبع : www.AsanDownload.com


همه می دانیم که جذاب تر از ورزش فوتبال هیچ ورزش دیگری نیست. پرطرفدارترین ورزش دنیا امروز علاوه بر جذابیت یک منع کسب درآمد هم محسوب می شود.  این ورزش مفرح به عنوان شغل برای فوتبالیست ها و البته برای بسیاری از اطرافیان آن ها درآمده است. شرکت های رایانه ای هم سالی های زیادی است که با بهره گیری از حرکات فوتبال اقدام به ساخت نسخه های رایانه ای نموده اند. از زمانی که اولین کنسول های بازی ارائه شده اند تا به حال صدها و شاید هزاران مدل فوتبال رایانه ای منتشر گردیده و امروز با پیشرفت تکنولوژی ها این بازی رایانه ای جذاب به واقعیت بسیار نزدیک شده اند. تمامی این بازی ها در یک مورد مشترک هستند و آن هم ساخت این بازی ها در یک زمین سبز فوتبال است ، درحالی که فوتبال سالنی ، خیابانی و حتی فوتبال ساحلی هم وجود دارد. البته به دلیل رایج بودن فوتبال در زمین سبز این بازی های رایانه ای اولویت بیشتری را به خود اختصاص داده اند. اما همانطور که بارها دیده ایم و شاید هم به انجام آن پرداخته باشیم ، فوتبال خیابانی یا همان گل کوچیک علاوه بر زیبایی های فراوان ، جذابیت زیادی نیز دارد ، یکی از این بازی های رایانه ای که مربوط به فوتبال هم می شود بازی رایانه ای فوتبال خیابانی است .
در این بازی متفاوت حرکات نمایشی جذابی نیز دیده می شود. حرکاتی که در کمترجایی شاید نظیر آن را ببینیم ،حرکات آکروباتیک و نمایشی  فوتبالیست ها با دریبل های ریز و جالب می تواند لحظاتی مفرح را برای بازیگر به همراه آورد.گرافیک فوق العاده مناسب ، در کنار محیط کاملا شبیه سازی شده و نزدیک به آنچه در واقعیت اتفاق می افتد و البته فوتبالیست هایی که با لباس هایی طبیعی در این بازی حضور دارند نقش مهمی در افزایش جذابیت این بازی رایانه ای خواهند داشت.  نام این بازی هیجان انگیز Urban Freestyle Soccer است.
مکان هایی که مسابقات برگزار می شود همگی شبیه سازی شده و بسیار نزدیک به واقعیت هستند. در بازی Urban Freestyle Soccer کاربر حق دارد از کیبورد سیستم و یا از دسته بازی استفاده نماید. انجام بازی هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره قابل اجرا خواهد بود ، همچنین چند تیم وجود دارند که می توان بنا به سلیقه از آن ها استفاده نمود .
پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از آسان دانلود دریافت نموده و از انجام این بازی سراسر هیجان انگیز نهایت لذت را ببرید.

قابلیت های کلیدی بازی Urban Freestyle Soccer :
- گرافیک مناسب بازی
- محیط کاملا شبیه سازی شده
- قابلیت انجام بازی به صورت یک نفره و یا چند نفره
- حرکات جذاب و زیبا در بازی از سوی فوتبالیست ها
- انجام آسان بازی
- قابلیت استفاده از کیبورد یا Gamepad
- طبیعی بودن لباس و به طور کلی حرکات و لباس های فوتبالیست ها
- مکان های شبیه سازی شده و نزدیک به واقعیت برای انجام بازی
- قابلیت انتخاب زمان ، نوع تیم ها ، مکان های مسابقه و ...
- نسخه کم حجم شده بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 تذکر :برای اجرای بازی ابتدا فایل Setup.bat را اجرا نموده ، سپس فایل RegSetup را اجرا کنید . بعد از طی این مراحل با اجرای PlayUFS بازی اجرا خواهد شد.

 قیمت: 9.95 دلار آمریکا

 دانلود Urban Freestyle Soccer - سرور راپید شیر
 دانلود - 195 مگابایت | بخش اول - دوم

 دانلود Urban Freestyle Soccer - سرور آسان دانلود دانلود - 195مگابایت | بخش اول - دوم 

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد