بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

Hitman 4: Blood Money (Rip)


حتما برای شما هم پیش اومده که دوست داشتید فلان بازی رو دانلود کنید

اما بدلیل حجم بالای لینک های دریافتی مجبورا منصرف یا راحتر بگم بیخیال دانلود شدید

من تصمیم گرفتم برای اون دسته از عزیزانی که با این ماجرا مشکل دارند کار رو کمی راحتر کنم اما قول نمیدم که بازی های درخواستی هم همراه با تعداد لینک کم باشن به هر حال سعی خودم رو میکنم

بازی هایی با تعداد لینک کم رو روزی سه یا چهارتا اضاف میکنم





موفق باشید




Hitman 4: Blood Money (Rip)



Tozihaat:
akharin version seri baziye Hitman

Info:
Version: PC DVD
Pubisher: XXX
License: Cracked (included)
Limitations: No Limitations
Requirements: Windows XP/Vista , Pentium III 800 , 128MB of VGA , 500MB Ram
Size: 390 MB
File Type: RAR


Part 1 Part 2 Part 3
---------------------------------------------------------
.دارید WinRAR برای باز کردن این فایل ها نیاز به برنامه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد