بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

دانلود رایگان بازی کامپیوتری فرار از زندان Prison Break: The Co


Prison-Break[www.MihanDownload.com].jpg

 دانلود رایگان بازی فرار از زندان با لینک مستقیم به مناسبت فرا رسیدن سال نو
همانطور که استحضار دارید یکی از بهترین سریال های حال حاظر جهان سریال فرار از زندان است که افراد زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سریالی سراسر هیجان و دیدنی که با صحنه های جذابش بیننده را به وجد می آورد . این سریال در سال 2005 میلادی شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نیز ساخت آن ادامه داشت . اخیرا مسئولان این فیلم در صدد هستند تا فصل جدیدی از این سریال جذاب و سراسر هیجان را تولید و منتشر کنند.در بین فصل های این سریال جذاب فصل 1 طرفداران بیشتری دارد. در همین راستا بازی این سریال جذاب و دیدنی نیز به سبک های مختلف توسط کمپانی های مختلف ساخته و منتشر شد اما این بازی ها تقلبی بودند و شخصیت های سریال فرار از زندان در آن دیده نمی شدند . امروز میهن دانلود قصد دارد نسخه ی اصلی این بازی جذاب را در اختیار کاربران خود قرار دهد . نسخه ی اصلی این بازی هیجان انگیز که هنوز در هیچ سایتی یافت نمی شود . حجم این بازی جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گیگابایت  می باشد . می توانید تصاویری از محیط این بازی را در ادامه ی مطلب ببینید و خود شاهد محیط گرافیکی بازی باشید . این بازی برگرفته از فصل اول سریال فرار از زندان است .شخصیت های بازی بسیار شبیه به بازیگران سریال می باشند . شما در نقش Tom Paxton نماینده ی مخفی Company هستید که فرستاده میشود به زندان دولتی Fox River که بتواند اطلاعاتی را در باره ی Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرایط مرموزی به زندان آمده است . او یک دزد بانک نیست ، او یک مهندس ساختمان است و دلیلی برای دزدی از بانک ندارد . داستان بازی از زمانی آغاز می شود که Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حرکت می کنند . Paxton مشغول یادداشت برداری صوتی از همه چیز که در اطراف اوست می باشد زیرا برای او انگیزه های Company برای این کار مبهم بوده است . مایکال در عین حال با برادرش قرار ملاقات می گذارد تا بفهمد آیا کسی هست که بتواند او را از زندان فراری دهد. بازی شامل انواع مختلفی از گیم پلی هاست . شما می توانید از دست زندان بان ها فرار کنید همچنین می توانید یک دعوا در زندان به راه بندازید . می توانید با استفاده از کیسه شنی تمرین مشت زنی بکنید . زندان دارای یک باشگاه زیر زمینی است که توسط گارد ها اداره می شود . شما میتوانید به آنجا بروید و به مشت زنی و مسابقه مشغول شوید تا در آمدی کسب کنید و بتوانید خالکوبی جدیدی روی دست خود داشته باشید . پشتیبانی و انجام تمام این کار ها برای این است که شما دریابید که هدف اصلی و نهایی برادران  Schofield چیست . تقریبا تمام کاراکتر ها در بازی با شخصیت هایشان در فیلم مطابقت دارند به غیر از Dr. Sara Tancredi .لایسنس کردن شخصیت ها و چهره هایشان توسط ZootFly به خوبی انجام شده و موتور گرافیکی بازی به خوبی توانسته چهره ی واقعی شخصیت ها را در سریال در بازی هم پایه ریزی کند . در طول بازی اتفاقات شگفت انگیز زیادی را مشاهده خواهید کرد . باید فکر خود را با کار بندازید و در موقعیت های مختلف واکنش های خاصی را انجام دهید .
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی کامپیوتری اکشن تخیلی اواتار Avatar The Game

avatar بازی اواتار

دانلود رایگان بازی کامپیوتریavatar بازی زیبا و اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود، جیمز کامرون،(کارگردان فیلم تایتانیک) ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به  قلب "پاندورا"، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید.این بازی فوق العادع زیبا را برای اولین بار به شکل دانلود رایگان از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید.
سازنده : کمپانی Ubisoft
ناشر : کمپانی: Ubisoft
تاریخ انتشار :  December, 1, 2009
رده بندی ژانر : اکشن سوم شخص
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 13 سال و بالاتر.
ویژگی های بازی بازی Avatar: The Game :
- خود را در دنیای واقعی فیلم مطرح جیمز کامرون ببینید.
- به قلب دنیای پاندورا بروید و دنیای جیمز کامرون را در فیلم آواتار از دید خود ببینید.
- در نبردی سنگین میان دو دنیای مختلف در گیر شوید.
- وجود بیش از 60 سلاح متنوع برای مبارزه.
- استفاده از حیوانات عجیب برای راندن و طی مسافت ها .
- ساخت شخصیت خود  و کسب مهارت های جدید از طریق آن.
- و  ...
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بازی Avatar: The Game :
حداقل سیستم مرود نیاز :
پردازنده : 3.2 Ghz اینتل پنتیوم 4 ، 2.66 Ghz اینتل پنتیوم د ، AMD Athlon 64 3500 + و یا بهتر
رم : 1 گیگابایت (حداقل 2 گیگابایت برای ویندوز ویستا و ویندوز 7)
کارت گرافیک : 256 مگابایت DirectX 10.0 - و یا کارت گرافیک سازگار با DirectX 9.0 سازگار با کارت Shader مدل 3.0 یا بالاتر است ، ببینید پشتیبانی کاربران *
DX : DirectX 9.0 (همراه) ، DirectX 10
سیستم عامل : ویندوز XP ، ویندوز ویستا ، ویندوز 7 (فقط)
هارد : 4 گیگابایت
سیستم توصیه شده :
پردازنده : 2 هسته اینتل Duo خانواده ، AMD Athlon 64 X2 5200 + ، AMD یا بهتر Phenøm
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : 512 مگابایت DirectX 10.0 - و یا کارت گرافیک سازگار با DirectX 9.0 سازگار با کارت Shader مدل 3.0 یا بالاتر است ، ببینید پشتیبانی کاربران *
DX : DirectX 9.0 (همراه) ، DirectX 10
سیستم عامل : ویندوز XP ، ویندوز ویستا ، ویندوز 7

توجه: این بازی توسط متخصص بازی های کامپیوتری تیم میهن دانلود تست شده و 100% کار میکند!(بدون نیاز به کرک)

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن ورود به ماتریکس Enter The Matr

2u595r6.jpg
بی شک حداقل تبلیغات فیلم معروف ماتریکس را ملاحظه کرده اید. فیلمی که جوایز متعددی را به خاطر جلوه های ویژه بسیار پیشرفته و حرفه ای کسب کرده است. در این پست، بازی بسیار زیبای ساخته شده از روی این فیلم دیدنی و تخیلی را آماده دانلود کرده ایم. در این بازی همانند فیلم ماتریکس شما قوانین فیزیکی و قانون گرانش را نقض می کنید و با حرکات خارق العاده و آکروباتیک خود به نبرد با تبهکاران حرفه ای می پردازید. حرکاتی مانند جهش به روی دیوار و عکس العمل بسیار سریع در برابر تیرهای رها شده از تجهیزات جنگی تبهکاران برای حفاظت از جان خود. گرافیک بالای بازی بر حساسیت آن می افزاید. صدای شلیک گلوله و دیگر صداهای طراحی شده برای حالتهای بی شمار بسیار طبیعی بوده و هیجان بازی را دو چندان می کند. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک بالای بازی
 ـ بازی به صورت پرتابل
 ـ صدای طبیعی و نزدیک به حقیقت
 ـ تلفیقی از هنرهای رزمی و نبرد با سلاح های گرم
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک حداقل 64MB
 ـ حافظه موقت 512MB


تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی کامپیوتر زیبا و اکشن Aliens VS Predator PC G

Aliens VS Predator PC Game.jpg

یکی از سبک هایی که پر هیجان ترین سبک بازی های کامپیوتری می باشد ، سبک اکشن می باشد که در این سبک با توجه به این که باید در بازی با شخصیت های دشمن جنگید و با آنها مقابله کرد ، فضایی هیجان انگیز و جذابی در محیط بازی به وجود می آید که فضایی منحصر به فرد در بازی ها می باشد.
بازی Aliens VS Predator یک از بازی های با سبک اکشن می باشد که از شخصیت های تخیلی ساخته شده و جنگ های خارق العاده ای میان شخصیت های بازی بوجود می آید. این بازی تجربه ای خوب برای شما می باشد که به عنوان اول شخص در بازی ایفای نقش می کنید و اهداف شما در این بازی اعمالی برای زنده ماندن خود و شکار در در جنگل های مرگبار و اطرافی از محیطی به نام Freya می باشد. در جریان این بازی شما از اسلحه های مختلفی بهره می برید که با نشانه گیری و تیراندازی باید دشمنان خود را از پیش رو بردارید ، محتوا و درون مایه این بازی تخیلی می باشد که با سبک اکشن به نمایش در می آید.
ویژگی های بیشتر این بازی زیبا به همراه تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب ببینید.
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی جدید اکشن کامپیوتر Assassin's Creed 2 PC Gam


assassin-s-creed-2.jpg

کرک افلاین و فیلم اموزشی کرک کردن بازی اضافه شد!


آموزش کامل کرک کردن سرور این بازی نیز در ادامه مطب موجود است . توجه داشته باشید Value  هم در فایلی جداگانه قرار داده شده است  . بعد از چند مرحله که بازی را ادامه دهید Data Base  بازی  نیاز به آپدیت دارد ولی چون شما با یک سرور Fake   بازی میکنید باید فایل Value  را جای فایل قبلی جایگزین کنید تا بتوانید به بازی ادامه دهید . تا وقتی که دیتا بیس نیاز به آپدیت نداشت از این فایل استفاده نکنید .
این بازی برای اولین بار در اینترنت ایران از مرجع دانلود رایگان میهن دانلود انتشار یافته است!
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی کامپیوتری Tom Clancys Splinter Cell: Convict

Tom-Clancy-s-Splinter-Cell-.jpg
بلاخره بعد از چندین سال انتظار سم فیشر دوباره باز گشته تا باز هم به همگان ثابت کند که توانایی هایش و افکارش با دیگران متفاوت است ،بعد ار 4 سال تلاش یکی از بزرگترین و شاید محبوب ترین شرکت های بازیسازی در دنیا Ubisoft که سازنده سری شاهزاده ایرانی و همینطور بازی محبوب ایرانی ها Assassins creed 2 است بلاخره ساخت این پروژه عظیم بازیسازی تمام شده و مدت کوتاهی است که روانه بازار گردیده است.سم اینبار پیرتر و خشن تر و با کوله باری ار تجربه بازگشته تا انتقام قتل دخترش را از زمین و زمان بگیرد.!!!
Conviction پنجمین تراشه این سری محسوب می شود که تفاوت ها و تمایز های چشم گیری با نسخه های قبل خود دارد.ابتدا داستان بازی بیان می شود تا متوجه شوید که چرا با نسخه های قبلی خود متفاوت است.داستان بازی بعد از double agent آخرین نسخه بازی شروع می شود ،آن جایی که سم متوجه می شود که دخترش سارا که بر اثر حادثه ی تصادف کشته شده تصادفی نبوده و سعی در پیدا کردن بانیان حادثه دارد ،هرچه که جلوتر می رود بیشتر متوجه می شود که همه سرنخ ها به سازمانی که برای آن کار می کرده وصل می شود .از آن پس فکر انتقام تمام وجود سم را فرا می گیرد و به خود قول می دهد تا زمانی که نفس می کشد تمام کسانی که به نوعی در قتل دختر کوچکش نقش داشته اند را زنده نگذارد.دیگر سم به هیچ کس و سازمان خاصی متصل نیست و فقط خودش هست و خودش با تمام تجربیات و قابلیت های منحصر به فرد خود در مقابل خطرناک ترین افرادی که حتی رو در رو شدن با آن ها کار ساده ای نیست.
برای مشاهده ویژگی های بی نظیر بازی که هرکس را مبهوت خود خواهد کرد و همچنین عکس های زیبای آن به ادامه مطلب بروید.



 صحبت آغازی سم:
من سم فیشر هستم.این بار دیگر مثل گذشته نیست، من هیچ حامی و یاری ندارم . هیچ کس از کشته شدن من ناراحت نمی شود.همه و همه من را یک فراری می دانند . آنها می خواهند من رو به خاطر اطلاعات زیادی که دارم سر به نیست کنند ولی این بار قزیه فرق می کنه.من سن و سال قدیم را ندارم، من الان 53 سال دارم ولی تجربه کارهای گذشته همیشه در ذهن من است. این بار کار من بسیار سخت است زیرا تجهیزات قبلی از من گرفته شده و همان تجیهزات بر علیه من استفاده خواهد . من سم فیشر هستم.اما این بار یک سم پیر و باتجربه ، با ده ها کارایی و فکرهای جدیدویژگی های منحصر به فرد بازی:

 Mark & Execute :
استفاده از این قابلیت می توانید تعدادی از دشمنان را قبل از ورود به صحنه انتخاب کنید تا بعد از ورود، سم به طور اتوماتیک خیلی سریع، بدون اینکه صدایی از آنها بلند شود با چند تیر نابودشان کند.

Last Known Position:
یکی از ابتکارات جدید بازی است ،همان طور که از نامش پیداست یعنی آخرین جایی که دشمنان شما را آن جا مشاهده کرده اند که به صورت یک روح ساکن نشان داده می شود و تا مدتی دشمنان احساس خواهند کرد که سم در آن نقطه حضور دارد ،حالا نوبت سم است که با یک حرکت سریع و خیره کنند دشمن خود را فریب داده و از یک نقطه دیگر به دشمن خود حمله ور شده و او را از پای در آورد.این نکته را به وضوح مشخص است که هوش مصنوعی دشمنان تا چه خد زیادی پیشرفت داشته است.هوش مصنوعی فقط در دشمنان خلاصه نشده و به جرات می توان گفت تک تک افرادی که در محیط ها حضور دارند دارای هوش و استعداد خاص خود هستند(در ست عین عالم واقعیت) .در یکی از تریلر ها سم در یک محیط شلوغ قرار گرفته که افراد زیادی در آن جا حضور دارند.هرکدام در حال انجام کار خاصی بودند، یک نفر در حال روزنامه خواندن،دیگری در مغازه در حال وسایل خریدن ،تعدادی در حال صحبت با هم که به هیچ وجه اغرق به صحبت کردن نمی کردند و واقعا عین عالم واقعیت داشتند در مورد یک موضوع با هم تبادل نظر می کردند.کاملا محسوس است که هیچ نکته ای از قلم نیافتاده و همه چیز با کامل ترین جزییات طراحی شده اند.

krav mega:
این تکنیک برای دشمنان در فواصل نزدیک استفاده می شود،سم در این شماره می تواند هر بلایی که می خواهد سر دشمنان خود بیاورد.او می تواند انگشت،دست،قفسه سینه ،پا و.... دشمنان را خورد کند.نکته ی جلب تکنیک km یا همان مبارزات تن به تن این است که ضربات وارد شده به دشمنان تنها توسط یک کلیک انجام می شود اما بازیباز باید مشخص کند که ضرباتی که سم به طرف مقابل خود وارد می کند به کجای دشمن اصابت کند که توسط کلید های خاصی انجام می شود.همه چیز کامل دست شماست که سم با کدام قسمت از اعضای خود (پا،سر،دست) به کدام قسمت دشمن ضربه وارد کند که هرکدام از آن ها تاثیرات خاص خود را دارند.

اعتراف گرفتن با نهایت خشونت:

در سری های قبلی بازی وقتی سم می خواست از افراد مختلف اعتراف بگیرد این کار با چند حرکت ساده امکان پذیر بود.اما اکنون دیگر سم نه اتاق اعتراف گیری دارد نه حال و حوصله ی درست و حسابی ،تنها وسیله او مشت های سنگین اوست که با آن بتواند به اطلاعاتی که لازم دارد دست پیدا کند.در صحنه هایی که از بازی نشان داده شده است سم با ضربات هولناک خود و کوبیدن آن ها به اشیای واقع در محیط اعم از دیوار،آینه،کاسه دستشویی،زمین می خواهد از آن ها اعتراف بگیرد البته تنها به اینجا ختم نمی شود سم حتی می تواند دست آن ها را با چاقو به کاپوت ماشین بدوزد.تمامی این صحنه ها نشان دهنده ی آن است که خشونت در بازی به اوج خود رسیده است به طوری که می توان گفت در این سری استثنا است.این صحنه ها نه تنها خشک و بی روح نیستند بلکه باعث شده بازی حس سینمایی جالبی به خود بگیرد.

شرایط فیزیکی:
بازی از لحاظ بعد فیزیکی بسیار قدرتمند کار شده است.تمامی اجسامی که در محیص وجود دارند قابلیت های فیزیکی خود را داشته و تمام آنها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، از برگ خشک روی زمین گرفته تا صندلی شکسته تمام آنها می توالنند به نوعی یکی از سلاح های سم محسوب شوند.
دیگر بازی از آن حالت مخفی کاری کامل در آمده و این امکان به بازیباز داده شده که هر طور که مایل است مراحل را به پایان برسند.اگر بخواهید مرحله را به صورت مخفی کاری به پایان برسانید سم حالت سیاه سفید به خود گرفته و بقیه محیط ها و افراد رنگی می شوند و اگر طرفدار اکشن هستید همه جا رنگی خواهد بود.

سم دیگر به کسی وابسته نیست آزاد است آزاد !!!
همانطور که مشخص است سم در این نسخه دیگر در حال انجام ماموریت های NSA نیست، بنابراین دیگر آن تجهیزات و سلاح های با ارزش و کاربردی ای را که همیشه با توجه به شرایط هر ماموریت به او داده می شد را به همراه نخواهد داشت؛ در نتیجه او باید تا جایی که امکان دارد از محیط خود این تجهیزات را هرچند در شکل ساده تر برای خود محیا کند. یکی از این ابزارهای ساده اما مفید تکه آینه است. سم به عنوان مثال می تواند با شکستن آینه بقل یک ماشین، تکه آینه ای بدست آورد و با استفاده از این آینه پیش از باز کردن هر در، از آنچه که در آن طرف وجود دارد باخبر شود و اگر فرد یا افرادی هم در آن سمت هستند از همین طریق آنها را Mark و پس از ورود Execute کند. یک نوع grenade تازه و بسیار کاربردی به نام EMP نیز به این سری بازی ها اضافه شده که با پرتاب آن در ناحیه ی مورد نظر می تواند با ارتعاشات الکتریکی تمام چراغهایی که در آنجا وجود دارند را از کار بیندازد و راه شما را برای انجام کارهای مخفیانه هموار کند.
در هر مرحله وسعت بازی بسیار زیاد است و بازیباز می تواند به هر صورت ممکن مرحله را به پیش ببرد.اما سم در هر قسمت باید یک سری کارهایی را انجام دهد که در سری های قبل توسط زیر نویس و بسیار کوچک نمایس داده می شد.اما نمایش نوشتاری ماموریت ها در هر مرحله دچار تحول زیبایی شده است . سازندگان دست به ابتکار جالبی زده اند و نمایش نوشتاری کارها را به صورت کاملا بزرگ بر روی دیوار،آینه ،پرچم،و.... انداخته اند.این ابتکار تنها به اینجا ختم نشده و بعضی صحنه های سینمایی که یا به صورت flashback هستندو یا چهره ی فرد خاصی را به نمایش در می آورند طبق همین سیستم برروی دیوار ها به نمایش در میاید که واقعا لحظات زیبایی را رقم می زند.

عینک اسطوره ای:
عینک مخصوص سم فیشر (MultiMVG-Vision Goggles) همواره به عنوان نماد سری SC و سم فیشر شناخته می شود.یکی از مسائلی که در ابتدای ساخت بازی طرفداران این سری را ناراحت کرد این بود که سازندگان تایید کردند که عینک افسانه ای سم در این شماره دیگر از آن استفاده نخواهد شد.اما در خبری هیجان انگیز تیم سازنده بازی اعلام کرد که در بعضی مراحل سم از این عینک (MVG) خود استفاده می کندو این نکته اعلام شد که این عینک از قابلیت های پیشرفته تری بهره خواهد برد.یکی از این قابلیت ها این است که بازیباز با این عینک می تواند پشت دیوار و درها را ببیند و در همین موقعیت آن ها علامت گذاری کند و با وارد شدن به اتاق به راحتی آن ها از پای در آورد.

گرافیک خیره کننده :
گرافیک conviction در سال 2007 زیبا و چشم نواز بود و اکنون در سال 2010 هم زیبایی آن دو چندان شده است.درسته که به گرافیک های بازی های امروزی نمی رسد اما در نوبه خود خوب و زیبا کار شده و توانسته طرفداران خود را راضی نگه دارد.تنها ایرادی که می توان به گرافیک بازی گرفته این است که سازندگان زیاد بر روی texture ها(بافت های گرافیکی ) مانور نداده اند و تقریبا معمولی به نظر می رسند.یکی از نکات جالب در مورد SCC این است که آن بازی با موتور unreal engine 2.5 ساخته شده بود اما تیم سازنده همان موقع که اعلام کرد بازی از لحاظ گیم پلی و دیگر بخش ها دچار تغییرات اساسی خواهد شد و اعلام کرد که در بخش بصری و گرافیک هم قصد دارد که تغییراتی ایجاد کند و نتیجه این تغییرات این شده است که موتورپایه بازی هنوز هم همان UE2.5 است اما تیم سازنده با تغییرات زیاد و چشم گیر که در آن داده است توانسته از تکنیک ها و افکت های روز نیز در آن استفاده کند و این عنوان را چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ هنری به یکی از خوش ساخت ترین بازی های این روزها تبدیل کند.این موتور جدید که آن را Lead نامیده اند یکی از دستاوردهای استدیوی بازیسازی Ubisoft monteral است .همان استدیوی بازیسازی Assassins cree 2 .

نور پردازی و سایه زنی:
نورپردازی و سایه زنی در عناوین Stealth (مخفی کاری) بیش از هر بازی دیگری اهمیت دارد و سازندگان به این موضوع نیز توجه زیادی داشته اند و ما شاهد پیشرفتهای زیادی در این زمینه خواهیم بود.برای تمام اشیای محیطی سایه های منحصر به آن طراحی شده و فقط می توان گفت عالی.کلا بازی از لحاظ نوزپردازی هیچ مشکلی ندارد و طبق عناوین قبلی بسیار بی نقص کار شده است.
تیم سازنده در زمینه صدا گذاری همانند سری های قبل بسیار خوب کار کرده و توانسته به خوبی از عهده کار بر بیاید.در کنار استفاده از افکت ها و صداهای مناسب برای ایجاد جو سینمایی،شخصی همچون مایکل ایرون ساید به خوبی سم را به دنیای بازی های رایانه ای باز گردانده و کاری کرده است که نه تنها سم پیر تر از گذشته جلوه می کند بلکه عامل خشونت آن نیز به خوبی در صدایش دیده می شود.
سم در این نسخه از اسلحه SC3000 استفاده می کند که جایگزین SC20K مخصوص خود شده است.هرکدام از سلاح ها قابلیت ها خاص خود را دارند و در شرایط خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند.مثلا کلت برای عملیات مخفی استفاده می شود و شات گان برای درگیری های اکشن مورد استفاده قرار می گیرد.
نیجه گیری:
بازی بازی بسیار بزرگی است و هرچه در مورد بازی برای شما بگویم کم است.بدون شک با یکی از بهترین بازی های سال و کلا این دهه روبه رو هستیم که حرف های زیادی برای گفتن دارد.
در کل باید عرض کنم تحت هیچ شرایطی این بازی را از دست ندهید حتی اگر اهل بازی هم نباشید بازی طوری طراحی شده که تمام افراد اعم از بازی کننده و ...بتوانند از بازی لذت ببرند.
ویژگی های بازی:
1.گرافیک شگفت آور
2.صداگذاری زیبا برای تمام کارکتر ها به خصوص سم
3.نورپردازی و سایه زنی مثال زدنی
4.قدرت فیزیکی بالای بازی
5.توجه کردن به خاصیت فیزکی تمامی اجسام در بازی اعم از برگ درخت تا ....
6.صحنه های مبارزاتی نفس گیر
7.قابلیت انتخاب مخفی کاری یا اکشن بنا به سلیقه فرد برای پیشروی در بازی
8.سیاه وسفید شدن سم در هنگام انجام ماموریت به صورت مخفی
9.حالت دونفره برای بازی که جدا از داستان سم دنبال می شود که تجربه متاوت را برای شما رقم می زند.
10.هوش مصنوعی فوق العاده حرفه ای برای تک تک کارکتر ها مطابق با سن و طرز روحیات آن ها
سیستم مورد نیاز برای بازی:
Operating System: Windows ® XP (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 (32/64 bit),
Processor: Intel Core ® 2 Duo 1.8 Ghz or AMD Athlon X2 1964 2.4 GHz
RAM: 1.5 GB (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista - Windows 7)
Video Card: 256MB video RAM, DirectX ® 9.0c, NVIDIA Geforce 7800 / ATI X1800 (512 MB video RAM, DirectX 9.0c, NVIDIA 8800 GS / ATI HD4670 recommended)
Free space on hard disk: 10 GB


http://mihandownload.com/ali/2mhv7k5_resize.jpg
نمایی از چهره سم

http://mihandownload.com/SCC_LastKnownPosition_resize.jpg
نمایی از صحنه last khown position
http://mihandownload.com/scc_tgs_screen03333_resize.jpg]
مبارزات تن به تن نفس گیر هستند.
http://mihandownload.com/splinter-cell-conviction-mission-objective-gameplay-screenshot_resize.jpg
ماموریت های سم بر روی دیوار و نمای ساختمان ها می افتد.
http://mihandownload.com/Splinter-Cell-Conviction-Screenshot.jpg_resize.png
خاطرات و روحیات سم بر روی دیوار رو به رو خود به نمایش در می آید.



دانلود قسمت 2 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 3  با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 4 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 5 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 6 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 7 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 8 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 9 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 10 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 11 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 12 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 13 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 14 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 15 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 16 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 17 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 18 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 19 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 20 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 21 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 22 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 23 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 24 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 25 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 26 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 27 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 28 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 29 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 30 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 31 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 32 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 33 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 34 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 35 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 36 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 37 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 38 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 39 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 40 با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 41با حجم 200 مگابایت

دانلود قسمت 42 با حجم 175.22 مگابایت

 

پسورد:www.mihandownload.com



دانلود رایگان بازی ماشین سواری Blur

100526094343838790_resize.jpg
همه ما با بازی جنگاوری مدرن 2(modernwarfare2)  آشنا هستیم و حسابی از بازی کردن آن لذت بردیم.به احتمال زیاد با شرکت سازنده  (activision)آن نیز که ساخت سری بازی های ندای وظیفه call of duty  بر عهده داشته و توانسته خود را به عنوان محور بازی های اول شخص و جنگ جهانی دوم به اثبات برساند هم آشنا هستیم. هم اکنون جدیدترین محصول این شرکت روانه بازار شده اما نه یک بازی اکشن و اول شخص بلکه یک بازی ماشین رانی تراز اول.همه ما  سری بازی های Need for speed و Grid  و کلا قول های ماشین رانی دنیا را شناخته و لحظات خیلی خوشی را با آن گذرانده ایم.در جدیدترین بازی محصول شرکت activision   که blur نام دارد تمامی سبک های و المان های ماشین رانی را در هم ادغام کرده تا بتواند دست به کار بزرگی بزند.شاید به نظ رخیلی ها این بازی تقلیدی بیش نیست ولی انصافا بازی ویژگی هایی را در خود دارد که خود را از سایر رقیبان متمایز می کند.20 شرکت مختلف و تراز اول ماشین رانی در بازی حضور خواهند داشت و آنقدر سطح گرافیکی ماشین ها بالاست که انگار با الگوهای واقعی شان تفاوتی ندارند به عبارت دیگر شبیه سازی به بهترین نحو ممکن انجام گرفته است.
اگر هنوز Need for speed carbon  و حس نیترو زدن را از یاد نبرده باشید بازی بلور این حس را با قدرت بسیار بیشتری به شما برخواهد گرداند
برای دیدن ویژگی ها و عکس ها به ادامه مطلب بروید.
بازی بیش از حد روی سرعت کار کرده است و می خواهد حس واقعی سرعت را به بازیباز القا کند و تشنگان سرعت را تا حدی راضی نگه دارد.در بازی دیگر خبری از کنترل و پیچیدگی رانندگی نیست بلکه عاملی به بازی اضافه شده است که در کمتر بازی دیده شده وآن هم تنوع است .بله تنوع در تمام ابعادی که شما می توانید تصورش را بکنید.از رزق و برق خیابان ها و کوچه های قدیمی گرفته تا مدرن ترین پیست ها و ماشین های روز دنیا که همه در یک بازی به دیدار شما خواهند آمد.
به عبارت دیگر تنوع موارد زیر است که سازندگان به آن ها اشاره کرده اند:
ماشین های Bumper ، مسابقات خشن ، هیجان احساسی ، یک مقدار استراتژی ، مقدار زیادی سرگرمی و نمایش بسیار بزرگ و واقعی هالیوودی . همه ی اینها به علاوه ی : ماشین های لایسنس شده ، گرافیک و صدای سطح بالا ، طراحی تکنیک و ساختمانی بدیع و نوآورانه و مکان های واقعی .
مکان های مسابقه از تنوع خوبی برخوردار است و شامل صحرا ، حومه ی شهر ، کوهستان ، جنگل و البته شهر می شود که معمولا مکان های شهری معمولا کوچک ها کهنه و قدیمی هستند تا مکان های تورسیتی .
در بازی مکان های Los Angles ، Nevada و London وجود دارند که همگی پر جزئیات هستند و به طور مثال ترک نوادا از آشغال های صنعتی ساخته شده است و پر از خرت و پرت های صنعتی خواهد بود . تا به حال لوکیشن های San Francisco ، اسپانیا و توکیو معرفی شده اند که البته در نسخه ی اصلی بازی مکان های بیشتری نیز در نظر گرفته شده است .
از لوکیشن لندن به مقدار بسیار زیادی در بازی استفاده شد است و نکته ی قوت این ترک زمین A10 و کوچه های قدیمی است که در آن از رو به روی مکان های معروفی نظیر کلیسای Shoreditch و Tea Buildingمی گذرید و با صحنه های زیبایی مانند غروب خورشید مواجه می شوید . تکیه ی اصلی بازی بر روی ماشین های muscle آمریکایی است و ماشین هایی چونDodge Challenger ، Mustang و Chevy Camaro در بازی وجود دارد . ماشین های اروپایی و ژاپنی موتور اسپورت که برای مسابقات خیابانی مناسب هستند نیز در بازی وجود دارد که از میان آنها می توان به Nissan 350Z ، Mitsubishi Evo ، BMW 1-series و Focus RS اشاره کرد . همچنین ما ماشین های بزرگ Tune شده ای مانند VW Beetle و 1990 Ford Transit را مشاهده کردیم که موتور های ماشین های مسابقه ای فرمول 1 در آنها قرار داده شده بود!
قدرت های بسیاری در بازی وجود دارند که هم اکنون به بعضی از آن ها اشاره می کنم:
در بازی قابلیتی وجود دارد به نام shock که مقدار زیادی EMP به سمت هدف شما می برد که باعث کند شدن حرکت ماشین مورد نظر می شود الته بیشترین تاثیر خودش را در هنگام پیچ نشان می دهد که باعث انحراف ماشین های اطراف شما خواهدشد و آن ها را طی یک چشم به هم زدن به دیوار می کوبد. Barage نام یک قدرت دیگر در بازی است که موج هایی از نیرو را به اطراف ماشین شما منتشر می کند و باعث انحراف ماشین های اطراف شما شده و آن ها به دیواره پیست خواهد کوباند. مین ، سپر و Boost از نامشان مشخص است که چه کاری می کنند . این قدرت ها در مسیر مسابقه پخش شده اند البته شما می توانید برای یک قدرت ویژه هدف بگیرید .
ویژگی های بازی:
1.گرافیک فوق تصور بازی
2.محیط های زیبا با آب و هوای متنوع با پوشش گیاهی گوناگون
3.وجود 20 شرکت تراز اول ماشین سازی در بازی
4.استفاده از فیزیک تخریب بسیار بالا
5.استفاده از قردت های متنوع برای از بین بردن حریفان خود
6.صداگذاری حرفه ای به طوری که حس کامل خرد شدن ماشین را احساس می کنید
7.وجود مکان های و شهر های معروف دنیا
8.تجربه واقعی سرعت
9.کنترل روان و آسان


سیستم مورد نیاز بازی:
OS: Windows XP/Vista/7
 Processor: Intel Pentium D@3.4 Ghz
 Memory: 1 gb
 Hard Drive: 14 Gb free
 Video Memory: 256 Mb
 Video Card: nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT
 Sound Card: DirectX Compatible
 Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
 DirectX: 9.0c

21ke13a_resize.jpg
29e9eb_resize.jpg
sgmkwo_resize.jpg
 
scu8wh_resize.jpgدانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 13 با حجم 330 مگابایت
پسورد:www.mihandownload.com

دانلود کرک بازی با حجم 27 MB

دانلود رایگان بازی ماجرایی Eragon

eragong.jpg
داستان مرد جوانی به نام اراگون است که در طبیعت روی تپه ای سنگی چشم او را تسخیر می کند مرد جوان آن سنگ را بر می دارد و با خود به خانه می برد ولی سنگ ترکی بر می دارد و به تدریج می شکند و موجودی شبیه به یک اژدهای کوچک به اسم سافیرا از ان به بیرون می اید ان اژدها اخرین بازمانده اژدها های ابی بر روی این سیاره بود ان مرد جوان نه تنها دوستی قدرت مند پیدا کرد بلکه قدرتی از او به دست اورد که خود از ان قدرت بی خبر بود اما یکی از دوستان او این راز را برای او اشکار می سازد. اما وقتی فرمانروای ظالم ان موقع این را می فهمد نیرو های خود را برای دستگیری ان ها می فرستد و در این راه سخت اراگون و سافیرا باید از دست ان ها فرار کنند.
بازی اراگون که به عقیده بسیاری یکی از بازی های بسیار زیبا و هیجان انگیز است. این بازی از شرکت Stormfront Studios در سال 2006 منتشر شد. داستان این بازی هیجان انگیز از روی فیلم و کتاب خود نشعت می گیرد و به صورت سوم شخص انجام میگیرد.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب

برخی از ویژگی ها:
-گرافیک بالا
-حجم کم
-استفاده از فن های مختلف با شمشیر
-قابلیت استفاده از کمان
-قابلیت تنظیم قدرت کمان خود
-کنترل اجسام مانند نیزه و پرتاب ان ها
-صحنه هایی زیبا و جالب
قابلیت اوتوسیو-
-راحت بودن نصب بازی
-و.....
سیستم مورد نیاز:
Pentium IV 1,4 GHz CPU or equivalent AMD Athlon (or faster) 512 MB RAM and 4 GB of free hard disk space; DirectX 9.0c - compatible video card with 128 MB memory (NVIDIA GeForce, ATI Radeon) support for Pixel Shader 1.1


برخی از تصاویر بازی
25sbz35.jpg

eragon_update.jpg
eragon-20060831035721714.jpg
eragon-20061030110037480_640w.jpg
s29300_xb_11.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 200 مگابایتدانلود قسمت 2 با حجم 200 مگابایتدانلود قسمت 3 با حجم 108 مگابایت

پسورد: www.mihandownload.com

دانلود بازی کامپیوتری جدید Alpha Protocol

2q1rwh5_resize.jpg
باز هم یک بازی نقش آفرینی ولی با قابلیت های چشم گیر و باور نکردنی که می تواند یکی از بهترین بازی های امسال را رقم بزند.شاید بازی های نقش آفرینی از محبوبیت زیادی نزد بازیبازان برخوردار نباشد اما بازی پروتکل آلفا آمده است که  سلیقه ها را عوض کند.یک بازی اکشن فوق العاده با داستانی پر کشش منتظر شماست .آنقدر امکان سازندگان بازی برای این محصول خود آماده کرده اند که نمی شود به همه آن ها اشاره کرد.همانند سم فیشر که شما می توانستید اکشن یا مخفی کاری را انتخا ب کنید در این بازی هم این قابلیت به شما داده شده با وسعت بسیار بیشتر به طوری می توانید در ابتدا کارکتر خود را ساخته و بنا به اتخاب شما با رزمدنه که میل یه اکشن دارد به بازی بپردازید یا نه از اکشن خوشتان نمی آید می توانید کارکتر خود را جاسوس انتخاب کنید و از حالت ها مخفی کاری لذت ببرید.   ماهیت بازی Alpha Protocol  از چند سبک مختلف تشکیل شده است. در این بازی که میتوان به آن یک بازی مدرن جاسوسی نیز گفت ما شاهد ترکیبی از سبک Role Playing یا همان نقش آفرینی و همچنین سبک Action Shooter هستیم که البته باید به آنها المانهای Stealth یا همان مخفی کاری را نیز اضافه کرد!
در Alpha Protocol بازیباز که شما باشید درنقش Michael Thornton که یک تازه کار سازمان CIA میباشد قرار می گیرید. Thornton پس از اینکه در یکی از ماموریت های خود شکست می خورد ارتباط خود با تمام کسانی که با او همکاری می کردند را از دست می دهد و مورد خیانت مافوق خود قرار می گیرد و  ناگهان به یک فراری بزرگ تحت تعقیب ایالات متحده تبدیل می شود.شخصیت اول داستان خود را در توطئه ای می بیند که رها شدن از آن به این سادکی نخواهد بود ولی چاره ای جز این کار ندارد.
برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.


بازی حدود 20 ساعت گیم پلی روان دارد که می توان گفت نسبت به هم قطاران خود از ساعات بازی کمتری برخوردار است اما آنقدر خوب و حساب شده روی این ساعات کار شده که به هیچ عنوان شما کم و کاستی را احساس نخواهید کرد.
در بازی انتخاب ها نقش اساسی را خواهند داشت.هر انتخابی که شما در طول بازی انجام می دهید در پیشبرد و و در نهایت انتهای بازی تاثیر مستقیم خواهد داشت پس حواستان را خوب جمع کنید و در انتخاب ها و سوالات پیش رویتان و تصمیم گیری های خود نهایت ظرافت را به خرج دهید.
بازی با این حال که دارای صحنه های درگیرانه ی بسیاری است تعامل با دیگران نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.پاسخ هایی که بازیباز در جواب و کلا در تعامل با دیگر افراد باید بدهد در سه حالت خلاصه می شود:
به صورت پرخاشگرانه، حرفه ای و یا مودبانه !
همانند سم فیشر شما قادر به انتخاب نوع بازی در مراحل هستید که آیا می خواهید مرحله یا قسمت مورد نظر را به صورت مخفی کاری به پایان برسانید یا اینکه می خواهید همه را به گلوله ببندید طوری که تکه های جسد آن ها به در و دیوار بپاشد!
اعتبار و شهرت از نکات جالب بازی محسوب می شود که به رفتار شما با دیگران بستگی خواهد داشت .مسلم است که اگر از اعتبار خوبی نزد دوستان و دیگران داشته باشید ادامه کار برای شما بسیار راحت تر خواهد شد.
در بازی مهارت های مختلفی طراحی شده است که حالت های مختلف مخفی کاری و اکشن را بالا می برد بسته به اینکه شما چه می خواهید مثلا فردی دوست دارد به صورت اکشن بازی کند و از حالت مخفی خوشش نمی آید می تواند آپگرید های حالت اکشن خود را بالا ببرد و به ادامه بازی بپردازد.کاملا مشخص است که  سازندگان قصد دارند که تمام سلیقه ها را راضی نگه دارند .
برای این بازی ابزار زیادی طراحی شده است که شما را در طول بازی کمک خواهند کرد. ابزاری مانند نارنجک های الکترومغناطیسی و آتش افروز و البته جعبه کمک های اولیه و خیلی امکانات دیگر.
در طول بازی Safe House هایی برای Michael Thorton وجود دارد که به بوسیله آنها وی می تواند لوازم مورد نیاز خود را تهیه و یا حتی لباس و تیپ ظاهری خود را تغییر دهد. برای بازی مینی گیم هایی نیز طراحی شده است که از میان آنها می توان به هک کردن سیستم امنیتی یک در یا تلاش برای هک کردن یک کامپیوتر از طریق پیدا کردن فرم صحیح کدهای امنیتی اشاره کرد.
در کنار این مسائل یک سیستم سنگین برای انتخاب کارکتر خود خواهید داشت.شما انتخاب های متنوعی برای شخصیت سازی در پیش رو دارید ،می توانید یک مهندس خبره را طراحی کنید یا یک رزمنده پر قدرت که عاشق شلوغ کاری کردن است یا یک جاسوس مخفی کار را بسازید.
ویژگی های بازی:
گرافیک عالی
امکان ساخت شخصیت های مختلف اعم از مهندس ،رزمنده و ....
صداگذاری خوب و حساب شده
وجود اسلحه ها و ایتم های بیشمار در طول بازی
استفاده از آهسته کردن زمان برای نشانه گذاری و از بین بردن دشمنان
وجود 9 توانایی که تا 10 درجه قابلیت ارتقا خواهند داشت.
امکان اتخاب اینکه در هر مرحله چه دوست داشته باشید با خود به همرا ببرید از قبیل چراغ دستس،صداخفه کن و ....
وجود محیط های بازی و وسیع مطابق با سبک نقش آفرینی
تعامل بسیار زیبا و عمیق کارکتر ها با شما و دیگران
هوش مصنوعی جالب که در کمتر بازی دیده می شود.
داستان درگیر کننده که تا پایان شما را به سمت خود می کشد.
شخصت پردازی بی عیب که مهمترین فاکتور در بازی محسوب می شود.

سیستم مورد نیاز بازی:
Windows XP \ Vista
Processor: 2.4 GHz Intel or 2.0 GHz AMD
Video: nVidia GeForce 6 (6800GT), ATI 1300XT
RAM: 1 GB (XP), 2 GB (Vista)
Hard drive: 12 GB free space
Recommended system requirements:
Windows XP \ Vista
Processor: 2.6 GHz Intel or 2.4 GHz AMD
Video: nVidia GeForce 7900, ATI 1800 XL
RAM: 2 GB
2en0x9x_resize.jpg
 
2zekrnq_resize.jpg
352hnuq_resize.jpg
3bc96eb554_resize.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 13 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 14 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 15 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 16 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 17 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 18 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 19 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 20 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 21 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 22 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 23 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 24 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 25 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 26 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 27 با حجم 45 مگابایتپسورد:www.mihandownload.com