بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

بازی!بازی!بازی!

دانلود بازی های کامپیوتری!!!هر چی می خوای فقط بگو!!!

دانلود بازی ماشین (رانندگی سه بعدی)

به نام خدا

تصویری از محیط بازی در حال نگاه به سمت چپ

در این قسمت یک بازی بسیار زیبا و در عین حال آموزنده را تقدیم شما می کنیم. این بازی که بیشتر از هر چیز شبیه به یک نرم افزار آموزش رانندگی به نظر می رسد، شبیه سازی رانندگی سه بعدی است که در طول آن فرض می شود که شما در یک آموزشگاه رانندگی ثبت نام کرده و بعد از گذراندن تمرینات لازم آموزش رانندگی، قرار است به شما گواهینامه داده شود. پس بنابر این اگر شما تصور می کنید که از مهارت واقعی رانندگی برخوردار هستید، (نه اینکه صرفا با سرعت برانیم و بدون اینکه بخواهیم نگران تصادف کردن باشیم یا بخواهیم تمام زوایای اتومبیل خودمان را کنترل کنیم، با سرعت برانیم و در نهایت ادعا کنیم که راننده ای هستیم که می توانیم با سرعت برانیم!) این بازی، می تواند ارزیابی خوبی از مهارت های شما داشته باشد.

از جمله ویژگی های این بازی هیجان انگیز، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این بازی اصلا نیازی به نصب ندارد! و بدون نصب هم اجرا می شود. بنابراین می توانید فایل اجرایی این بازی را در داخل فلش دیسک خود نیز جابجا کنید و به راحتی بر روی هر کامپیوتری که تمایل داشتید، اجرا کنید.
  • محیط گرافیکی این بازی بسیار بالا بوده و کاملا شرایط سه بعدی را برای شما تداعی می کند.
  • بر اساس قوانین چهار کشور می توانید به بازی خود ادامه بدهید ( آلمان ، بلژیک ، فرانسه ، هلند) که البته این قوانین شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و همچنین قوانین آلمان برای ایرانی ها می تواند مناسب باشد.
  • قابلیت استفاده از آینه بقل و آینه وسط ماشین
  • وجود سطوح مختلف آزمون رانندگی (از پیست تا جاده و بزرگراه)
  • نمای واضح داخلی از سمت چپ و راست ماشین و همچنین پشت ماشین
  • وجود چهارراه ها، خط کشی های خیابان، علایم، چراغ های راهنمایی رانندگی کاملا معتبر (که باید قوانین مربوط به هر کدام را رعایت کنید)
  • بررسی عملکرد شما در طول رانندگی و تذکر به شما در صورت اشتباه (مثلا اگر در جای مربوطه از راهنما استفاده نکنید، به شما تذکر داده می شود و یا اگر در هنگام پیچیدن در یک سه راهی، نگاهی به اطراف خود نکنید و ترافیک آن قسمت را کنترل نکنید، به شما تذکر مربوطه داده می شود)
  • یک راهنما در ماشین شما حضور دارد که مسیر را برای شما تعیین می کند و آن را به صورت شفاهی به شما اعلام می کند.
  • با وجود این ویژگی های بسیار مناسب، این بازی تنها 72MB حجم دارد.

لینک های دانلود این بازی زیبا و آموزنده را در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم. فقط با توجه به اینکه لینک دانلود اول مربوط به رپیدشیر می باشد، اگر برای دانلود از آن مشکل داشتید، به راهنمای دانلود از رپیدشیر مراجعه کنید. و همچنین برای دانلود از لینک دوم، کافی است که بعد از مراجعه به صفحه ی مربوطه، بر روی گزینه ی Download with FileFactory Basic کلیک کنید. ( که در شکل روبرو نشان داده شده است)



با کلیک بر روی لینکهای زیر می توانید اقدام به دانلود بازی ماشین (رانندگی سه بعدی) بکنید:

لینک دانلود از رپیدشیر

لینک دانلود دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد